2006 yılının soğuk bir gecesi, buz gibi bir haber içimizi burktu...
Hayır, hayır, bu kadar duygusallaşmaya gerek yok elbette. Kawasaki, Vulcan (VN) serisinden üretimine devam ettiği Drifter modelinin üretimini durdurmuştu. Yaklaşık, on yıla damgasını vuran bu model, aslında Indian Chief'ten basitçe esinlenilmiş(!) olmasına rağmen gerek fiyatı, gerek performansıyla gerçekten çok olumlu tepkiler almıştı.
Kapalı arka çamurluğun gizlediği mono-shock amortisörü, hard-tail havası katıyordu. Ön çamurluk ise, Indian'ın ismini yaşatırcasına kopya kokuyordu.
Kısa sürede bir çok fan edindi Drifter. Özellikle fiyat açısından çok uygun olan bu model, daha sonraları Kawasaki'nin Vulcan serisinde 800'lük motor üretimini bitirmesiyle, son buldu.
VN 800 Classic'ten aldığı motoru, tork ve güç konusunda oldukça iyi bir noktaya getiriyordu onu. Fishtail egzozları, 2001 yılından itibaren çıkartılan solo seat, ona gerçekten çok yakışmıştı.
Türkiye'de temiz ve orjinallerinden bulmak güç olsa da, sokakta bazen rastlaşıyoruz kendileriyle. Her seferinde de, bir daha ki sefere diyip yollarımızı ayırıyoruz.
Hoşçakal Drifter..
Sanırım 12 veya 15 adet var Türkiyede tabikib1 tanesi bende :)
YanıtlaSilMerhaba
YanıtlaSilBen de yaklaşık 8 aydır Drifter 800 kullanıyorum 1999 model ve bence tr de az da olsa temiz ve orjinali bulunur. Mesela benim motorun ful orjinal ve henüz 27 bin km dedir. Sanırım tr genelinde 16 adet Drifter varmış. Not: yurtdışına gideceğimden motorumu satmak zorundayım.